Meer informatie

  • Voor medische klachten in de avond en weekend kunt u gebruik maken van de centrale huisartsenpost.

    Centrale Huisartsenpost

    Bezoekadres:
    Nico Bolkesteinlaan 75
    7416 SE DEVENTER 
    0570-501777

    http://www.hcdo.nl/

  • Tussen de middag of aan het einde van de middag is er een terugbel spreekuur. Voor het terugbel spreekuur dient u een afspraak te maken bij de assistente. 

     

  • Sinds de corona pandemie is de uitdeelpost in gezondheidscentrum Terwolde komen te vervallen. De apotheek biedt nu een laagdrempelige service om medicatie aan huis te leveren wanneer er geen mogelijkheid is om het op te halen in Twello. Daarnaast maakt de apotheek gebruik van een servilocker waar het mogelijk is om 24/7 uw medicatie op te halen.

    We zijn benieuwd hoe u deze service ervaart en/ of u de oude service mist.  

  • Iedere dinsdag en vrijdag is er tussen 8.30 en 9.00 uur de mogelijkheid voor bloedafname vanuit het Deventer ziekenhuis in Gezondheidscentrum Terwolde.

    Van maandag tot vrijdag is er tussen 8.00 uur en 12.00 uur de mogelijkheid voor bloedafname vanuit het Deventer ziekenhuis in Medisch Centrum Twello.

  • Hebt u opmerkingen of suggesties waarmee wij onze zorgverlening kunnen verbeteren? Wij horen het graag.

    Wij proberen u zo goed mogelijk te helpen. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over de geleverde zorg. Dit willen wij graag van u horen, zodat wij samen met u tot een oplossing kunnen komen. Uw klacht biedt ons de gelegenheid onze zorg verder te verbeteren.

    De snelste manier is uw klacht rechtstreeks te melden bij de huisartsenpraktijk en door het klachtenformulier in te vullen.De klachtenfunctionaris van de huisartsenpost neemt contact met u op. 

    • Gegevens indiener









      Bij het versturen van dit formulier geef ik toestemming dat deze gegevens mogen worden gebruikt ten behoeve van de verwerking van uw tip of klacht
      Uw gegevens zullen niet worden gebruikt voor andere doeleinden en niet worden verstrekt aan derden. Uw gegevens kunnen te allen tijde weer worden verwijderd.
      Voor volledige informatie over het verwerken van uw gegevens zie onze privacystatement

    • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

    • Uit de enquête najaar 2023 blijkt een zeer goede klanttevredenheid.
    • Op het gebied van telefonische bereikbaarheid werd er gemiddeld iets lager gescoord. We verwachten dat dit komt door de lage bezetting van de assistentes. Vanaf 1 december 2023 hebben we gedurende de hele dag 2 assistentes in dienst en hopen we u sneller telefonisch te kunnen helpen. De 2de assistent kan tijdens spoed of een eigen ingreep dan altijd de telefoon opnemen. Dit betekent dat u tussen 8.00 uur een 17.00 uur altijd de mogelijkheid heeft ons te bereiken.
    • Daarnaast willen wij u nog beter gaan informeren. De website en het wachtkamerscherm zal vaker worden ververst.
    • In de wachtkamer maken we gebruik van een wachtkamerscherm waarop u kunt zien hoelang de huisarts uitloopt. Helaas kunnen we niet voorkomen dat dit gebeurd. We hebben te maken met spoedgevallen en zorg die niet altijd goed in te plannen is. U kunt zelf bijdrage leveren door aan te geven wanneer u meerdere klachten heeft. Hiernaast hebben de huisartsen nu elk spreekuur 15 minuten per klacht ipv 10 minuten spreekuur per klacht. 
  • Via mijngezondheid.net kunt u gebruik maken van een e-consult. Houdt hierbij rekening met het volgende:

    • Het E-consult is voor vragen die niet spoedeisend zijn!
    • Het E-consult proberen we binnen 4 werkdagen te beantwoorden.